- Всички
- Регистрация
- Онлайн магазин
- Поръчка
- Доставка
За да направите поръчка е необходимо да сте се регистрирали в сайта и да сте влезли в профила си. Добавете продукти във вашата количка, като натиснете бутона "ДОБАВЯМ". Изберете "МОИТЕ ПОКУПКИ" (чантичката горе вдясно) и натиснете бутона "НАПРЕД".
Следват три стъпки – КОЛИЧКА, АДРЕС И ПЛАЩАНЕ и ПРЕГЛЕД.
За да завършите вашата поръчка изберете „Съгласявам се с Общите условия“ в стъпка ПРЕГЛЕД и натиснете бутона "Поръчвам". Ако сте избрали да платите с карта или еPay, ще бъдете препратени към системата на Борика, където да завършите плащането. Ако сте избрали „Плащане при доставка“, с натискането на “Поръчвам” процесът е завършен.
В стъпка 1 (КОЛИЧКА) поучавате детайлна информация продуктите във вашата количка. Таймерите показват какво е оставащото време за покупка на отделните продукти или времето, за което те са запазени от друг потребител. (Повече информация за запазването на продукти вижте ТУК.)
В полето „Промокод“ може да въведете код за допълнителна отстъпка. За да активирате отстъпката от промокода, натиснете бутона „Приложи“.
В стъпка 2 (АДРЕС И ПЛАЩАНЕ) трябва да добавите нов адрес за доставка, който се запазва и за бъдещи поръчки. Доставката до магазин Мания е безплатна, но за този вид доставка е валидно само плащане с карта или с ePay.
В стъпка 3 (ПРЕГЛЕД) можете да премахнете вече добавени продукти, чрез избиране на знака „X“ в горния десен ъгъл. Опцията ОТЛОЖЕНА ДОСТАВКА ви дава възможност да отложите доставката на поръчката за 1 или 2 дни с цел да я обедините със следващи поръчки и така да заплатите само една куриерска такса за тях.
Възможни са три начина на плащане на поръчка в mania.bg:
- ПЛАЩАНЕ ПРИ ДОСТАВКА - При доставка със Speedy e възможен наложен платеж в брой или с карта на POS терминал, който се предоставя от куриера. При доставка до автомат на BOX NOW няма опция "Наложен платеж" с плащане в брой. Плащането трябва да се направи с банкова карта през линк, който ще получите по имейл/смс след изпращане на пратката.
- ПЛАЩАНЕ ЧРЕЗ EPAY - Плащане чрез вашата сметка в EPAY.BG. Плащането се извършва предварително, преди да е изпратена пратката за доставка.
- ПЛАЩАНЕ С КАРТА - Плащането може да бъде извършено с кредитни карти Visa и MasterCard и дебитни карти Visa Electron и Maestro. Плащането се извършва предварително, преди да е изпратена пратката за доставка.
След завършване на поръчката ще получите имейл за потвърждение, съдържащ номер на поръчка. В този имейл ще намерите подробна информация за номера на поръчката, вид доставка, адрес и начин на плащане, описание на закупените продукти.
Същата информация може да намерите и в сайта, меню "Профил" > "Поръчки"
Да, може да се отложи доставка на поръчка. Това ви спестява таксата за доставка, ако направите допълнителни поръчки в следващите дни.
За да отложите доставка:
- Влезте във вашата количка. След като изберете "АДРЕС И ПЛАЩАНЕ", изберете "Напред", за да стигнете до стъпка "ПРЕГЛЕД".
- В последната секция "ОТЛОЖЕНА ДОСТАВКА" изберете за какъв период искате да бъде отложена поръчката. Имате избор между 1 и 2 дни за отлагане.
След като завършите поръчката, в меню "Профил" > "Поръчки" можете да следите оставащото време на отлагане, в което можете да обедините настоящата си поръчката с друга. При създаване на следваща поръчка, в първа стъпка "КОЛИЧКА" ще има поле, в което може да бъде отбелязано с коя отложена поръчка желаете да обедините настоящата.
За да обедините вашите поръчки, е необходимо да са изпълнени следните условия:
- В първа стъпка на количка да бъде маркирана отметката „Искам да обединя с поръчка…“ за всяка от поръчките, които искате да обединените.
- Поръчките да са с еднакъв адрес на доставка.
- Поръчките да са в общ период на отлагане или да не са преминали в статус „В куриер“
Ако тези условия са изпълнени, но поръчките ви все пак не са се обединили, моля свържете се с нас на тел. 0700 33 930 (понеделник – петък, 8:00 – 16:30 ч.) или имейл support@mania.bg, за да ви съдействаме.
Анулиране на поръчка е възможно, ако са спазени следните условия:
- поръчката е с наложен платеж
- поръчката не е предадена на куриерската фирма.
Необходимо е да изпратите имейл на support@mania.bg с номер на поръчка и имейл адрес на акаунта, през който е направена поръчката.
При системно злоупотреба с тази опция е възможно следващи Ваши поръчки да не бъдат изпълнени. За повече информация вижте Чл. 28 от Общите условия.